Pisno vprašanje Evropski komisiji
12.3.2025
Mladi Evropejci, dovzetni za vpliv družbenih medijev, so nenehno izpostavljeni modnim oglasom. Kar 50 % mladih Evropejcev sledi trendom hitre mode, da bi se izognili posmehovanju in obdržali prijatelje. Od tega jih 34 % oblačila ne obleče več, ko sliko v njem objavijo na spletu ali jih oblečene vanj vidijo prijatelji. Lepotni idealni, ki jih ustvarjajo družbeni mediji, znižujejo samospoštovanje, saj ljudje posledično enačijo svojo vrednost z videzom. Če imamo slabo predstavo o svojem telesu, to vpliva na splošno dobro počutje, prispeva k depresiji, tesnobnosti in nezadovoljstvu s svojim telesom.
Ljudje, stari od 16 do 34 let, v Evropi predstavljajo okoli 50 % vseh potrošnikov hitre mode. Platforme družbenih medijev, kot sta Instagram in TikTok, oblikujejo trende, partnerstva z vplivniki pa ustvarjajo pritisk, da je vedno treba prevzeti najnovejši način oblačenja. To močno prispeva h krizi duševnega zdravja med mladih, ki jo danes doživljamo v Evropi.
- Kako se bo Komisija spoprijela s tem, da so oglasi hitre mode izpuščeni iz zakonodaje o varnosti na spletu?
- Kdaj in kako se bo Komisija bolj osredotočila na preprečevanje težav v duševnem zdravju mladih in ustvarjanje spodbudnega fizičnega in spletnega okolja, v katerem se bodo lahko razvili v zdrave odrasle?
- Kako se bo Komisija lotila znatnega negativnega vpliva, ki ga imajo oglasi za hitro modo na krizo na področju duševnega zdravja mladih?
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!